Vlotte levering, verzending of retourneren – Hanolux

De webshop bevat een kleine selectie van ons grote assortiment, de weergeven producten zijn bijna allemaal voorradig en/of snel leverbaar. Kleinere bestellingen worden verstuurd via pakketpost. Bij grotere bestellingen wordt u telefonisch gecontacteerd om een levering in te plannen door ons plaatsingsteam.

Waar wordt mijn bestelling geleverd?
U kan uw bestelling laten leveren en eventueel plaatsen op uw thuisadres, maar ook op een ander adres (op het werk, bij buren, familie …). Als u een ander leveradres opgeeft dan uw thuisadres, als uw thuisadres een bedrijf is, of als u geen e-mailadres hebt opgegeven, dan wordt het product ter plekke geleverd.

In alle andere gevallen bellen wij u op en bespreken met u waar u uw product precies geleverd wil hebben.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
De levering en plaatsing gebeurt van maandag tot en met vrijdag. In onderling overleg met onze planningsdienst kan u de dag en het dagdeel kiezen. Bij levering aan de deur worden deze verzonden via Bpost of geleverd door Hanolux zelf. Eventueel kan de verzendwijze worden besproken, door bijvoorbeeld UPS, TNT, DHL, etc.

Wij streven naar volledige levering uit voorraad van alle producten en stellen steeds alles in het werk om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren, doch altijd binnen de 30 dagen. Uiteraard behoudt u het recht om uw order op elk moment te annuleren, mocht de door u gewenste levertijd worden overschreden.

Bij sommige producten is een persoonlijke offerte nodig
Voor sommige producten zoals bv. infraroodcabines hangen de plaatsingskosten af van de situatie bij u thuis. Wij kunnen daar op voorhand geen prijs voor geven. Nadat we de specifieke toestand hebben ingeschat geven we u een prijsbestek.

Product niet (meer) leverbaar
Een artikel of bestelling kan soms niet (meer) leverbaar zijn. Als u al betaald heeft, storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening of stellen we u een alternatief product voor.

Afhaling in onze toonzaal
Indien u uw bestelling wenst af te halen in de toonzaal, kan dit tijdens de normale openingsuren. U wordt via mail op de hoogte gebracht wanneer uw bestelling klaar is om af te halen. Afhaling in de toonzaal kan tijdens onze openingsuren.

Wat als er een defect in het product is?
Als er een productiefout in het geleverde product zit; zal Hanolux deze kosteloos vervangen.

Wat als u toch niet tevreden bent?
De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het afsluiten van de overeenkomst tot levering van diensten.

De consument moet schriftelijk kennis geven van zijn afstand per brief of email.

Indien hij gebruikmaakt van dit recht, moet hij op eigen kosten het geleverd product terugzenden naar de zetel van BV HANOLUX, op adres Steenweg op Zevendonk 191-195, 2300 Turnhout.

Wanneer krijg ik een antwoord op mijn retour?
Wij werken steeds zo snel mogelijk, meestal mag u een antwoord binnen de week verwachten. Binnen die periode delen wij u ook mee wanneer uw product wordt verzonden of wanneer u uw geld terug krijgt.

Zit u nog met vragen? Wij staan paraat!
Hebt u nog vragen over onze producten, de levering, garanties, maatwerk, … Onze medewerkers helpen u graag verder. U krijgt snel antwoord en deskundige hulp.
U kan ons contacteren via info@hanolux.be of via telefoon op 014 42 04 08.

You have successfully subscribed!